8 Ekim 2009 Perşembe

sözlüğe mektup

dün sözlük yüzünden aklım gitti okurum sebebi aşşağıda onlara yazığım mektupta açık ve net bunun için şöyle bir bakın;


sevgili sözlükçü;
bugün sözlüğe girdiğimde her zamanki gibi kontrol merkezine tıkladım, peki ne için, çaylak onay sıram ilerlemiş mi bakalım diye, ama ne göreyim de boğazımda yeni yapmış olduğum un helvasının parçası kalsın, şu;
daha dün 6817'li bir sıradayken bugün aniden önüme 40000 kişi geçmiş. bakın sevgili sözlük büyüklerim, ben sözlüğe bir sabırtaşı olarak girdim, en az 1 yıl bekledim zaten, sonra çaylak yapıldım tıpış tıpış cezamı çekiyorum tamam. ama aniden 40000 kişinin arkasında buldum kendimi, sanıyorum bu bir hata ve eğer düzeltilmezse ben "sabırtaşı fosili" olarak ünvan kazanacağım. lütfen bana bu konuda bir açıklama yapın ve eğer bir hata varsa düzeltin, herkes hakkı olan sıradan devam etsin. ayrıca yazmış olduğum 10 entryi de kontrol ettim evet, hiç biri silinmemiş yani okunmamış, herhangi birini silseydiniz anlardım ki beğenilmemiş bu yüzden çaylak yapılmışım, ama yok, hepsi yerinde duruyor, yani bunu düşünecek kadar zeki bir insan olduğumu da kanıtlamak istedim.

devamı da var da önemsiz.. (yazar iken çaylak olmak, sonra önüne 40000 kişinin geçtiğini sanmak, acıklı bir hikaye..)


itiraf ediyorum, mektubumda içten davranmadım, çünkü ettiğim küfürler ebediyen pişmanlık duymamı sağlayabilirdi. neyse öğrendim ki sözlük tadilattaymış, yapılan yanlış da düzelirmiş, telaşa gerek yokmuş, ne demek yok la hayvan ömrümden ömür gitti!

neyse az önce the oz'la yaptığım bir sohbette "lezbiyen" yerine "kezbiyan" dedim. sonra da durumu düzeltmek için tanım yaptım; " kezbiyan: kezban ve lezbiyen kişiliklerini aynı anda bünyesinde bulunduran dişi. " baktım kendime ve anıra anıra güldüm saat gece oniki suları.. deliriyorum!

Hiç yorum yok: