22 Ekim 2009 Perşembe

laf salatası yaptım yer misiniz?


Hadise'nin olduğu reklamdan, sebebini anlayamadığım bir nedenden ötürü tiksiniyorum. şarkısının sözlerini anlayamamamla beraber melodisinin de kendi içindeki çift ses uyumsuzluğu rahatsız edici. ayrıca Hadise'yi güzel bulmuyorum (bok atmaca) ve reklamın sonundaki ağzını açıp göz kırpmasından sonra "Penti" çorabı giymeme kararı aldım. ( işte bir reklam anca böyle ters teper bebeğim )

Athena'yı severim ama sanıyorum bir duraksama dönemindeler, kendilerinden haber alamaz olduk. Bir zamanlar sürekli rüyalarıma girerdi Gökhan, kendi uydurduğum batıl inancıma göre onunla evleneceğime yorardım bu rüyaları höhehe
ne evliliği ya te allaam ne komik.

Kurban gelmiş geçmiş en iyi "türkçe rock" grubudur derdim hala da öyle diyorum. Mor ve çetesi de birinciliğe zorlamıyor değil.

Bugün kendime bir tşört alayım dedim bir sürü mağaza dolaştım, beğenmedim. çok zor beğeniyorum okuyorum, giyim benim için çok önemli bir şey. ha sorsanız “dolabındaki bunca giysiye rağmen giyecek bir şey bulamıyor musun yani?" diye, işte cevabı "evet" olanlardanım.


Edith Piaf şarkıları film müzikleri gibi bence. doğru bir zamanda doğru yerde geliyor hep kulağıma.


Çok sakız çiğneyen biri değilim aslında, ama saatlerdir sakız çiğniyorum bugün okurum, zorum nedir, inanın bilmiyorum. çenem malulen emekli oldu.

2 yorum:

The Oz dedi ki...

bul beni ben de sana tişört bulayım

Turist dedi ki...

bugün banka kartımı yedi bankamatik 3 gün istesem de yapamam alışveriş ayrıca pazar günü seni arayacağım bebek.