29 Haziran 2009 Pazartesi

şoför



fotoğraftaki sarılan cinsler kuzenim ve ben, evet çok tatlı bir çocuk olduğumu kanıtlamak için bloğuma koyuyorum.

diğer fotoğrafa geçmeden önce de şunları söylemek isterim dolmuş şöförü amcalarıma;

antalya'nın 40 derece ve üstü sıcaklarına zor katlanan halk için seçtiğin müzik tarzını beğenmiyorum, tastiklemiyorum, kınıyorum! eve gelene kadar ilahi dinlenir mi ya, çok istiyorsan sesini kıs bari, çok sinirlendim ha.

ayrıca klimanın da suyu akıyor şap şap onu da yaptır.




sıradaki fotoğrafta beni tanıyan insanların çok şaşıracağı bir manzara karşımıza çıkıyor. düz, siyah saçlı ve kahküllü turist. aklınızın bir köşesinde bulunsun bu saçlar evrim geçirdi yıllarca, ilk fotoğrafta olduğu gibi kıvırcık haline döndü daha sonra. ayrıca kuzenlerimi özlemişim ben.

saç konusu güzeldir bir ara bu konu hakkında uzun bir yazım olacak sizlere.

son olarak babaannesine giden turistin miğde fesatı geçirmeden eve dönmesi hiç bir zaman mümkün değildir, bunu da buraya yazmış olayım.

2 yorum:

Piyaztheoz dedi ki...

peruk o saçlar!
nereden mi biliyorum o arkadaki gömlek cebi kalemli insan bendim işte

Turist dedi ki...

size baba diyebilir miyim?