23 Haziran 2009 Salı

köpüklü



Fotoğraftaki bıcırlar sırasıyla cenk, cem, ben ve demet'tir. Babaannemin kışın deli gibi havuza gitmek isteyen torunlarına bulduğu yaratıcı bir çözümdür.


Regl olmadan önce vücudun çeşitli belirtiler vermesi güzeldir, "hazırlıksız yakalanma" der bize ama bunu çenenin ortasında koccaman bir sivilceyle söyleyince sinirin bozulur, bezersin..

Özel bir yere gideceğin zaman ne giysem telaşı dolabındaki milyon kıyafette aslında göremediğindir, evet hala eksik buluruz..

örn: "Hiç bir şeyim yok resmen.."
Dolabın kalbi kırılır o olmadı kapısı kırılır kardeşim öyle şiddetli kapatmayacaksın..

Kadınlardan korkun baylar, tahmin edemeyeceğiniz planlar o çocuksu yüzlerinde öyle bir gizlenmiştir ki "mal" gibi kalırsınız.

örn:
- Pelincan bu akşam maç var hayatım arkadaşlar çağarıyor
- Gidemezsin evde izle
- Peki (tıs tıs)
ertesi gün;
- Berkesu dün maçı arkadalarında izlemişsin!
- Şey..
- Önemli değil hayatım ben de bu gün Atacan, Berkcan, Cancan ve Concon'la bara gidiyorum, hadi çok öptüm..
çat!
- !

Yazık ama ya.. Kadın erkek eşitliği istiyoruz! Erkeklere ikinci sınıf vatandaş muamelesi yapılmasın!

Hoşt çakalın!

Hiç yorum yok: