27 Eylül 2009 Pazar

starbucks'tan girip kalbinizden çıkarım



tanıdığım bir çok insan emperyalizm karşıtı düşüncelere sahip, bu sebeple starbucks, mc donald's gibi kuruluşları tercih etmiyor (düşünce yapısı bu, fakat adamlar güzel yapıyor işte, kaliteli yapıyor, lezzetli yapıyor be. eminim hepsi starbucks kahvesi içmiş ve hayran kalmıştır.) ben kendi adıma itiraf ediyorum bunu şu an. seviyorum, içiyorum, mutlu oluyorum, onlar daha kaliteli yapıyorsa bizim suçumuz ne? ayrıca yıllardır converse giyerim.

kurallardan, zorunluluktan ve sorumluluktan hoşlanmayan bir insan olmama rağmen çok düzenli bir yaşantım olduğunu farkettim, bu durumu beğenmiyor değilim ama istediğim bu değil. mecburiyetten böyle yaşıyorum evet, okul, ev.. bu yüzden gün içinde değişen planlar beni heyecanlandırıyor, deşifreyi her zaman sevmişimdir. her insan gibi para problem olmasın istediğim gibi ordan oraya gezeyim.. canımın istediği her şeyi yapabileyim, işte bu yüzden evlenmek istemiyorum. bağımlılık bana göre değil. bu yüzden kaçıyorum aşktan. çünkü fikirlerimi değiştirebiliyor duygular, hayallerimi ezebiliyor. acaba hangisi doğru? amaan bana ne doğrudan sanki..

feysbuktaki açılan gruplar saçmalama boyutunun bir level üstüne geçmiş durumda artık, ekrana bakıp tepki veremiyorum, tepki öldüren cinsten çünkü. en son şöyle bir grup gördüm;

"sıçmak için kıçını kullananlar!"

arkadaşım sen bu grubu kurarken ne düşündün acaba? hayır konuşurken saçmalayanlara mı bir taş bu yani ya da feysbukla dalga geçen bir insansın da bir istatistik peşindesin, bu mu yoksa? sen bu kadar zeki misin şimdi? sana "mavi sakal" adlı grup söylemek istediklerimi bir şarkıda birleştirmiş bebeğim; "çektir git!"

bugün dünya kalp günüymüş okurum. eğer siz bir başkasının kalbini daha taşıyorsanız içinizde ona lütfen çok dikkat edin, size o kadar güveniyor ki hiç düşünmeden vermiş onu. şimdi onu arayın ve kalbine çok iyi baktığınızı söyleyin emin olun ki o da sizinkine çok iyi bakıyordur.

bu yazıyı da burada bitirip, kaş alma faslına geçiyorum, mucurdum..

Hiç yorum yok: