7 Eylül 2009 Pazartesi

ay dede candır!



regl olup da bunu ağrılı yaşayan kızlarımız;

1- ayakta durmayın.
2- belinizi sıcak tutun. sıcak su torbası yoksa leptopu koyun karnınıza.
3- ağrı kesici için.
4- hareket etmeyin.
5- tatlı krizinizi kuru meyvelerle atlatın, örneğin kuru kayısı, bağırsaklarınızı da düzene sokar.
6- uğraş bulun. resim, müzik, internet, kitap. çevrenizdekileri sebepsiz yere kırdığınız için üzülmezsiniz böylece.

başka çözümleri olan varsa, bir an önce bana ulaşın.

yeni bloglar okuyorum, okudukça çok beğeniyorum, salatalar bölümüne göz atmanızı öneririm.

beyaz teni seviyorum, ama bütün esmer arkadaşlarım güzel.

limonlu soda zirvem, vişneli soda zirvesi oluverdi, limonlu soda yoktu, vişneli de güzeldi, bossa süperdi, arkadaşı da şekerdi..

yakın zamanda imaj değişikliğimle turist severlere süprizim olacak.

ay dede canlıdır. sadece bir uydu değil o, kesinlikle. küçükken bana göz kırpmıştı ay dede, annem inanmamıştı ama gerçekti, hala gerçek olduğunu biliyorum.

blogla çok ilgilenemiyorum, bir konu üzerinde yoğunlaşıp yazamıyorum, ne oldu ki bana?

yukarıdaki tanrıça turist, yer kale içi sokaklarıdır..

not: antalya'lı olup da kale içinde fotoğrafı olmayan gencin bir yerleri eksik kalır.

2 yorum:

Piyaztheoz dedi ki...

fotoğraf bana
poz sana
fotoğraf makinası da sana aittir turist.

Turist dedi ki...

nikon istiyorum ben!
param olsun.