27 Mayıs 2008 Salı


Piyano festivali vardı geçen hafta sonu, bizim okul her yıl düzenler.Ben de çaldım bir eser,zordu,hızlı çaldım,telaşlı çaldım ama olsun yine de güzel sayılırdı..(yukarıdaki fotoğrafı da sadece beğendiğim için koydum yanlış anlaşılmasın,böyle bir piyano festivali değildi:D)

Deneme sınavlarından kötü puan alan arkadaşlar size sesleniyorum hala 19 gününüz var eğer 24 saatin 7'sini uykuya ve 7'sini diğer doğal ihtiyaçlara ayırırsanız geriye kalan 10 saat çalışabilirsiniz.

Yaklaşık iki hafta oluyor saat 6'dan sonra birşeyler yemeyeli, neden hala zayıflayamadım ben arkadaşım okur!

Son olarak 31 Mayıs'ta Parkorman'da yapılacak Yarisfest' in finalinde yarışacak olan çocukluk arkadaşım Melih Gümüşel'e ve grubu Karabüyü'ye başarılar dilediğimi iletmek istedim.

O.çocuklarına gidin, güzel sayılır...

Hiç yorum yok: