19 Mayıs 2008 Pazartesi

Aşık olmak ne güzelmiş,biraz acıymış ,heyecanlıymış,her akşam uyumadan önce onu düşünmek,sabah gözlerini açtığında bir daha hatırlamakmış,romantik şarkılar dinlemek sabah vakti içmekmiş,iyimiş.. Daha önce birçok kez aşık olduğumu sanmıştım, belki de oldum ama bu kadar yoğun değildi hiçbiri. Farklı bu.2 defa gördüm onu buna rağmen belkide bir daha hiç göremeyeceğim halde süslenip çıkıyorum sokaklara, belki görürüm diye...O kadar güzel bir duygu ki bu, o kadar saf,su gibi...bana baktığında kalbimin kanatlanıp uçacağını hissettim,ürkek,heyecanlı..Belki o da beni düşünüyordur, belki de başka birisini... Aşık olunca insan çok eksiltili cümle kurup sonuna üç nokta(...) koyuyor arkadaşım okur. Arkadaşım okur demek çok hoşuma gitti,samimi..

Bugün 19 Mayıs. Gencim.Benim bayramım ama ben sabahın köründe test çözdüm.Bizi bu hale getirenleri (buraya üç noktayı siz getirin artık)

Olimpos festivaline gidemedim diye kahrından ölen ben, Nergiz'den harika bir teklif aldım. Bu yıl ilki düzenlenen -geleneksel- Rock'n Antalya festivaline gitme kararı aldık. Konserden haberdardım ama Nergiz'le konuşurken sanki ilk defa duymuşum gibi oldu (size de olur mu böyle?). Arkadaşlarımla da gidebilirdim, ama onunla gitmek çok hoşuma gidecek biliyorum.(merak edenleriniz varsa, Nergiz: Çok güzel kelimesiyle sıfatlandırılamayacak kadar güzel,zeki,alımlı,entellektüel (umarım doğru yazmışımdır) disiplinli ve düzenli bir insandır, ve en önemlisi benim kuzenim haliyle genlerimiz benzer:D)

Aşıksanız, bir tane şarkıyı sürekli dinlemeye kalkışmayın,arada değiştirin.

Bu arada biri bana nisan ve mayıs aylarında neden güzel film olmadığını açıklasın!

imza

2 yorum:

Piyaztheoz dedi ki...

aşk güzeldir
festivaller de öyle
kelime doğrulama kelimesi de: enokes

Cyber dedi ki...

Niye ya aşıkken aynı şarkıyı tekrar tekrar dinlemek güzel oluyor :) (bkz : Kreş - Yarım Kalan Şarap)

Bu arada "çocukluk" yazını okuyunca aklıma benim de kolumun kırıldığı gün geldi.. Yeni aldığım dijital bisiklet kadranını son hızda denemek için mahallenin en dik yokuşundan aşağı son hızla giderken ufacıcık bir taşa çarpınca kontrolu kaybettim. Gerisini hayal mayal hatırlıyorum baya bir takla falan atmışım kendimden geçtim zaten pek bişey hatırlamıyorum :) tek hatırladığım arkadaşın yanıma gelip "Oha lan süperdi!" demesiydi..Sonra direk eve koştum üstümdeki kanları falan temizledim. Annem ise hala salıncakta sallanırken düşüp kırdığımı sanıyor (10 yaşında nasıl bir yalan sıktıysam artık). Ne günlerdi yaf!