28 Temmuz 2009 Salı

üşenme sevgili okur!



fotoğraf çekmek, çok ayak altına düşmüş bir hobi haline geldi dostlarım evet. tamam çok güzel ama gerçekten saçma sapan fotoğraf çekip de bunları feysbukta yayınlamak nedir. "bakın bende süper bi makine var, sizde yok, bu anca benim hobim olabilir" demek değilmidir, yapma güzelim, yapma be ciğerim.. cadde kızları gözünüzü seveyim her şeye el atmayın, gidin sevgilinize trip atın, gidin eşofman üzeri milyon dolarlık çanta ve küpe takın, tenis oynayın, evinize sinema yaptırın.. ama fotoğraf makinenizle saçmalık derecesinde fotoğraflar çekmeyin, bir de bunu sanatsal sanmayın, okey mi conem?

blog araştırması yaptığım bir günde bitliturist.blogspot'a rastladım, benim adresime çok benziyor gibi, aa arada sadece çizgi eksikmiş vay vay.. ne kadar yaratıcıymış bu blog yazarımız, benden bir sene sonra blog açmış araştırdım da.. evet sinirlendim, napalım, belki de sinirlenmemeliyim, belki özendi kızımız, helal hoş olsun..

çok sıkıcı günlerim var itiraf etmeliyim, bir kaç saat koltukta, bir kaç saat yatakta zıbarıp duruyorum, aktivitelerim de tv'yi açmak, leptopun tuşlarına dokunmak, kitap sayfası çevirmek ve çatal tutmak. güneşe çıkmam yasak, sıcak havada durmam yasak,daha başka ne tür aktiviteler yapabilirim acaba bloğu okuyup da yorum yapmaktan çekinen okuyucu halkı?

the oz blok yazsa da okusak diyor içimden gelen bir ses..

yemek tarifi;

malzemeler: iki adet tavuk budu, 2 diş sarımsak, 4 ya da 6 adet (isteğe bağlı) patates, tuz, karabiber, az miktarda sıvı yağ ve bir adet anne.

yapılışı: malzemeleri ve anneyi mutfakta hafif gaza getirin ve mutfaktan çıkın. yaklaşık 40 dakika sonra tekrar mutfağa uğrayın ve yemeğin altını kapatıp, annenize teşekkür edin, afiyet olsun..

9 yorum:

can dedi ki...

hevesını kırmayalım genc kızımızın ama merak etme gercek bıtlı turıstın kım oldugunu ılk cumlede anlasılıyor..:D

Turist dedi ki...

heheh teşekkür ederim :)

sen şimdi onu boşver de bana aktivite önerin nedir? çok sıkılıyorum da :/

can dedi ki...

aynı dert bende de var..:D omerta actım sıkıntıdan.:D

Turist dedi ki...

heheh, ben de bulaşık yıkayayım o zaman, sonra da mario oynarım evet evet iyi fikir..

the oz dedi ki...

farketmişsindir,
çok giremiyorum gene şu aralar nete
fakat merak içerisindeyim,
halin vaktin nasıl diye

Turist dedi ki...

halim vaktim çok iyi ama hala istanbul'dayım ve bir süre daha burada kalacağım, beni görünce şaşırmayacaksın yani bilmiyorum aslında belki şaşırırsın :P

bossa nova dedi ki...

turistim, şapkalım, ameliyatlım, açım, tokum, kıvırcığım, örtmenim ,öğrencim üşenmeden sayim mi daha sıfat:) biz niye üşenelim kınalı kuzum sana feda olsun yorumlar:)

Turist dedi ki...

evet haklısın, biraz trip olmuş sanki, yazarken düşünmemiştim böyle bossa :) ayrıca sıfatlar için teşekkür ediyor ben. ingilizce cümlemi de kurarım öyle giderim;
-I love you? What is your name.

bossa nova dedi ki...

yok şekerim ben öyle tribal algılamadım zaten içimden geldi de döktürdüm;) doğ reğ miğ fağ soğl lağ siğ doğ o zaman:)