2 Temmuz 2009 Perşembe

tesadüf güzeldir!

birbirlerini hiç tanımayan iki genç kız,("piyaztheoz" vasıtasıyla) birbirlerinin bloklarını okumaya başladı, yorumlar yapmaya başladı, sevdi, ve birbirlerini yine hiç tanımadan denize gitme kararı aldılar. mailleştiler, ve daha sonra messenger aracılığıyla konuşmalarına devam ettiler. bu iki genç başlarda biraz utangaç ve çekingen olmasına rağmen dakikalar geçtikçe samimiyeti ilerletti. istanbul'da nerde yaşıyorsun sorusu ikisinin de ortak bölgesi çıktı bunun üzerine bossa nova "oralarda bi arkadaşım oturuyo sokakta da bi opera santçısı var ama kim çözemedik" dedi ve olaylar gelişmeye başladı;

turist: hangi sokak?
bossa nova: susam sokağı.
turist:ohha! o benim lan.
bossa nova:oh may gudnıssss!!

bir süre daha bu şaşırma duygularını garip kelimelerle birbirlerine aktarmaya devam ettiler ve sonra..

turist:hangi liseden mezundun acep?
bossa nova: köfteci lise.
turist:oha! çüş!
bossa nova: ?
turist: annem orda almanca öğretmeniydi benim yıllarca, adı da Marilyn Monroe.
bossa nova: oh may gudnısssss sen beni not defterinden beeniomuşun annen sölemişti.
turist:aaa sen o kız mısıııın, haha
bossa nova: haha
turist: esmersin dimi sen, çalışkansın bide, annemin çikolatası?
bossa nova: evet o kız benim..

gerisi duygusal bir konuşmayla devam etti..
ikisi de bu duruma çok şaşırmıştı, komikti, güzeldi..
biri sokaktan geçerken dinlediği gizemli operacısını bulmuş, diğeri annesinin not defterinden beğendiği arkadaşını..

hayat gerçekten tesadüflerle doluymuş okur..
tesadüf de çok güzel bir şey..

açık saçlı fotoğrafımı da buraya koymamaya karar verdim bossa, okurum aşık olmasın, acı çekmesin, depresyonlara girmesin, geceleri gözlerine uyku girebilsin diye. ben sana yollarım msnden. :)

ne garip yahu.

8 yorum:

bossa nova dedi ki...

hihi:) pekala bebek;)
hala şoklardan şok beğeniyorum, tesadüfler silsilesi ama güzel tesadüfler:)
marilyn monroe kimmiş yahu annenin yanında piiii:)

turist dedi ki...

ben de etkisindeyim, beş dakikada bir "vay anasınıı" demekten kedimi alamıyorum :))

bossa nova dedi ki...

ben de bak ablama anlattım yaazını okuttum o da vay anasını dedi:)

turist dedi ki...

:) hihiii

The Oz dedi ki...

deli misiniz sulu musunuz yahu?

kuş kadar antalyada birbirini gören bilen insan olmak o kadar şaşırtıcı olmasa gerek.
dersiniz ki ''ama biz bloglardan tesadüfen buluştuk''
o zaman kekik yağı satanların da kullandığı modele sahip olan hasır şağkamı saygıyla çıkartırım.

turist dedi ki...

evet o şapka saygıla çıksın oz efendi, her şey tamamen tesadüf..

bossa nova dedi ki...

biz blogdan tesadüfen buluştuk oz ayrıyetten ben turist'in sesini falan duymuşum KOCA iSTANBUL'Da aynı sokaktaymışız taam mıııı:)

The Oz dedi ki...

tamam tamam 'dişi gücü' bügüne kadar görüşmediğiniz kabahatmiş zaten ay aman üf