25 Temmuz 2009 Cumartesi

turist'in adıyla; oku!

geçmişi düşündüğümde bana en garip gelen zamanın çok hızlı geçmesi oluyor,üzülmeli miyim, sevinmeli miyim, herkesin zamanı bu kadar hızlı mı yoksa sadece benimki mi bozuk.. bazen acıları kolaylıkla unutmamı sağlıyor bu sistem, ama öyle anlar geliyor ki bitmesini istemediğin, o zaman kızıyorum bu zayıf makineye.. kızsam da kimse tamir edemez ki, söylediğim gibi bozuk bu, hep hızlı..

böyle hızlı olunca bazı şeyleri unutuyoruz, "sonra yaparım" la başlamıyor mu çoğu cümlelerimiz, erteliyoruz.. boncuk gözleriyle yaşlı ama güçlü dedem onu bir kerecik olsun arayalım diye telefonun başında trt 4 şarkıları dinlerken; hali kalmamış, yavrusu için patlıcan yemeği yapmış sıcaktan kendine yapışmış bir anne "bulaşıkları yıkayıver kızım" derken, interetin başında ya da tv karşısında tamamen beynimi boşaltmak üzere "sonra yaparım" diyorum, itiraf ediyorum çok kızıyorum kendime ama benim suçum değil, söyledim ya zaman makinem bozuk benim..

"S" harfinden ıslık çalabilen insanlara hep özendim ben, o kadar olaya hakim davranışları var ki bu insanların bu yüzden herkesi etkileyebileceklerini düşünüyorum.. ya da ben yapamadığım için gözümde çok büyüttüm.

şu filmlerde ölmek üzere olan bir adamın boğazının ortasına kalemle delik açıp hayat kurtarma sahnesini çoğunlukla, evdeysem bir kaç defa geri alıp izliyorum, ileride birinizin başına böyle bir şey gelirse sizi kurtarmak için.. korkmayın benden yahu daha çok izlemem lazım zaten şimdi yapacağım demiyorum..

hep etrafına neşen veren insanları seviyorum, bütün arkadaşlarımın böyle olmasını isterdim, böylece aldatılan da, üzülen de, ağlayan da bana hep pozitif enerji verirdi.. tabii "üzülmek, mutluluğun kıymetini bilmemizi sağlar" dermiyim demem, anti klişe timi üyesiyim..

bir gün beni bir yerlerde görürseniz korku filmi çekiyormuş havasına bürünün, omzuma dokunun ve "yarın her şey çok geç olabilir" deyin, ben de size tekme tokat dalayım..

5 yorum:

bossa nova dedi ki...

'geçen yaz ne yaptığını biliyorum turist hehe'

aman tanrım ellerinde sopalarla bir takim insanlar yaklaşmakta!! pat pat güm güm!!!

ahhh!

bilirsin antiklişeclermiş beybe..

Turist dedi ki...

bossa, timle yaptığımız toplantı sonucu sana bir şans daha tanıdık (torpil) bu seferlik haklandın bebeğim ama bundan sonra dikkatli olmanı öneririm çok gizli elemanlarımız var, ne olduma gidersin, seni kaybetmek istemiyorum ama dediğim gibi toplantıda elimden geldiğince korudum seni, yüzümü kara çıkarma..

sevgiler turist

Turist dedi ki...

ayrıca anneme bir kez daha teşekkür ediyorum burdan, iyi var annelerimiz, canımız..

geçen yazki hangi olayı anlattı acaba, utanıyorum artık!

Turist dedi ki...

haklandı ne ya te allahım, piii..

sıvıyorum: haklandın demek aslında ama aklandın demek, hak sahibi de oldun gibi bir şey evet ben uydurdum.

ilk yorumda yaptığım bu kelime hatası için özür diliyorum kendi bloğumdan. amin!

bossa nova dedi ki...

sağoool apla :)

haklandın nigga dilinden türkçeye çevrilirken uydurulmuş bi şey korkarım ki;)