4 Mayıs 2009 Pazartesi





İki gün önce Ozan'ın doğum gününü Yalova'da babaannesinin evinde kutladık. Gittiğimiz yerin güzelliğini bu fotoğraflara birazcık aktarabildim.

artık kendime adımın soyadımın geçtiği bir mail adresi aldım, ciddileştim, resmileştim, büyüdüm mü lan ben?

çok güzel yemek yaptığımı söyleyen arkadaşlarım, gözlerinizden öpüyorum ben.


7 mayıs perşembe günü Notre Dame de Sion'da saat 20:00 de konserimiz var efendim bekleriz..

28 ve 31 mayıs günleri de Süreyya opera binasında okul operamız var efendin ona da bekleriz..

2 yorum:

Piyaztheoz dedi ki...

''7 mayıs perşembe günü Notre Dame de Sion'da saat 20:00 de konserimiz var efendim bekleriz..

28 ve 31 mayıs günleri de Süreyya opera binasında okul operamız var efendin ona da bekleriz.. ''
diye
yazıyorsun sonra
yok büyüdüm mü?
yok resmileştim mi?
yok edi mi?
yok büdü mü?

Turist dedi ki...

hem edi hem büdü