30 Nisan 2008 Çarşamba

üzüntü

Merhaba,
Merhaba dedim çünkü bloğum kapanmıştı, baktım gene açılmış o zaman yazıyım bari bişeyler dedim.Üzülmüştüm bende. Acaba okuyanım var mıdır diye merak ediyorum, olmadığını biliyorum halbuki:)
Feysbuktan çocukluk arkadaşlarımı buldum. Başlarda çok sevinmiştim,ama baktım herkes benimle aynı duyguyu paylaşmıyor.Buna da üzüldüm. İnsanlara çok mu değer veriyorum? Ama ben de insanım.Kendime kızdım şu an tabiki her insanın değeri çok büyük. Yanlışımı görmeniz için bu cümlemi silmeyeceğim "insanlara çok mu değer veriyorum?"----->bunu işte.
not: eğer bir okurum varsa ona bir sorum olacak: Naber?
Okulda konser verdik ne güzel oldu,beğenildik..
Mobil öğrenci olmanın tadına varmak çok güzel. ama mesaj çekecek kimseyi bulamamak çok kötü. İşte buna da üzüldüm ben şu an.
Ne üzücü bir gün, üzüldüm..

Eğer üçüncü yazıma kadar kapanmazsa bloğum o zamana kadar hoççakal, eğer kapanırsa da hoççakal.

öneri: konsere gitsenize.

2 yorum:

Piyaztheoz dedi ki...

hehehe hayırlı olsuna gelmiş gibi oldum

Turist dedi ki...

ben de mutlu oldum:)