16 Ağustos 2009 Pazar

limonlu soda zirvesi


öncelikle iç anadolunun bağrından tezek kokulu bir merhaba getirdim size okurum. dedemin kovanlarından bal yedim, taze süt kaymağıyla yufka ekmeğe dürerek. bazı yemek terimleri öğrendim; oğmaç (yufka ekmeğin parçalanarak tereyağında yumurtayla kızartılmış hali), sepi (sulu, etli bulgur pilavının yufka ekmeğin üzerine dökülerek yenilesi hali).. tavukları kümesine sokmaya çalıştım, başaramadım, gerçekten zor.. insanların, tarlalarını, sürmek zor geldiği için yaktıklarını gördüm, böylece yangın çıktığını da gördüm. organik sebzeler, meyveler yedim, kendim de organikleştim, düzgün sıçmaya başladım.. bir ara hasta oldum temiz hava çarpmasıymış, kirli hava sağlıklımıymış diye düşündüm..
sonra köy halkı dediğin okeyciymiş arkadaş, çoluk çocuk, genç, yaşlı, herkes.. öyle boş oynamak da yok, hedefler büyük. para yok ama, mangal var, pasta var, dondurma var. bende de hiç mi şans olmaz be, hep yenildim.
neyse şimdi de çok özlemiş olduğum arkadaşlarımla buluşma planları yapıyorum, ayrıca antalya'da bulununan blogçularım için de kendi kendime zirve açtım şu an, "limonlu soda zirvesi". katılanlar yorum bölümüne saçmalayabilir.. yer, zaman ve mekan benim isteğim doğrultusunda en yakın zamanda belirtilecektir.

4 yorum:

Piyaztheoz dedi ki...

ekşi işler bunlar
ekşili köfte

Turist dedi ki...

ekşili soda zirvesi de olabilir, biz çaylakların da zirveye ihtiyacı var. gel teskeree

bossa nova dedi ki...

zirve mi:) bence biz bossa turiz gibi bi zirve yaparız anca:)

Turist dedi ki...

yapalım onu da yapalım, sen ankaralardan gelesin, önemli işlerini halledesin..