7 Ağustos 2008 Perşembe

şarkılar bizi anlar..

"Trabzon’da İlknur Toptan adlı kadın, birlikte olduğu kişinin cinsel organını keserek karşı binanın çatısına attı."
Yazıma bu haberle başlamamın sebebi Türkiye'de artık psikopatlığın ne boyutlara geldiğini vurgulamak ve bundan kimi sorumlu tutacağımızı tartışmak olabilirdi, ama ben yorum yapmamaya karar verdim.

"Doritos baharatlı" adlı cipsin artık daha tuzlu olmasını sağlığımız açısından doğru bulmuyorum burdan yetkililere de seslenmiyorum..

Klasik müzik dinlemezsiniz değil mi? Dinleseniz ne kadar güzel olurdu. Kemanların , çelloların sesi sizinle dertleşmeye hazır halbuki.Bazen piyano bazen obua anlıyor beni,soru sormuyorlar,öğüt vermiyorlar,bağırmıyorlar,kızmıyorlar..sadece anlıyorlar...

Keşke yapsaydım demeyin canlarım, iyi ki yapmışım deyin.
(böyle ciddiyetsiz başlayıp duygusal sonlanan bi yazı oldu)

Hiç yorum yok: